Tuesday, December 28, 2010

Tag - TY Fara , Lynn , Paein :)

Apakah status anda ?
Kepenatan babe >_< just now from kluang pekena Kopi Kluang ^^ Roti Bakar dya^^

Ceritakan tentang diri anda .
Aku senang get along dengan seseorang . Senang sayang orang :)

Ceritakan tentang blog anda .
Lahir pada 17 September 2010 , blog aku ni byase byase jea , ta de yg best pon . Sama kelahiran dengan Mia Telerico && sama hari kematian dengan Noordin Md Top . HAHA :) Korang ta kenal ea ? abaikan ! Just be myself && i can humiliate it easily bhaii .

Apakah pandangan anda tentang dunia blog .
Luahan perasaan && as a diary kite also . Kalau tulisan buruk ta yah tulis diari , 
blogging jea . HAHA"D

Nasihat anda kepada rakan anda yang baru nak buat blog .
Sya ni fresh lagi , ta tw pasal blog . Tanye otai otai kite yerr . :)

Nyatakan keunikan blog anda .
Unik sebab aku share kesah hidup suka duka aku kat kauorang . Unik la sangat ! *HAHA"D

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan apakah impian anda dalam dunia blog .
Sampai aku kahwin , lepas kahwin ta de mase aku na berblogging ni . aha && impian aku hope kauorg lawat la blog aku yang ta seberapa lagi naif ini . ahaa 
Tag empat orang
Aku malass na tag ni , sape na ambil . Sape ta na beramb :)
 

finished , terima kasih to Nurfarahin Abu Samah 
__________________________________________________________________________

Second Tag :)

nanti yer , cik penat la type nii :)

No comments:

Post a Comment