Monday, January 2, 2012

Started a new dream .

It is now offically the 2nd day of 2012 . Page 2 of 366 of my lifes shall begin . Now , I've turn seventeen well . Senior enough ya ? Happy New Year everyone ! Tak lambat lagi kan , HEHE . Really excited to see what 2012 will  bring ? I'm sure 2012 will be exciting for me since I have a big exam this year . But surely , I can't enjoy this year . Big exam is approaching . Urghhh . 




Okey , perenggan baru . Besok dah nak kena bertolak ke BP . Ahh , rase berat hati jea nak tinggalkan rumah tapi bila kenangkan kawan kawan rase semangat balek . Well well well , homework macam biase . Tak siap . Alahh , korang macam siap jea kan ? HEHE , kita serupa . LALALA~  Nak dipendekkan cerita , semalam pergi rumah Qila . Fiza pun ade . Rumah dekat sangat . Jalan kaki pun sampai . HAHA . Apa lagi , buat homework la tapi more than half masa kat rumah Qila kami habiskan berbual . Cehh , memang tak boleh diharap . 
Ni namenye kerja last minute , budak pemalas !

Okey , besok dah nak balek hostel . Take care yaa semua . Have an awesome journey this year and especially to all 95's .  InsyaAllah :)
ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment